فروش هوشیارانه
در هر کسب وکاری، فروش هوشیارانه به مفهوم تمرکز کل شرکت بر مشتریان است. این امر مستلزم دگرگونی در همه چیز است، از چگونگی استخدام، آموزش و پرداخت دستمزد به فروشندگان گرفته تا نحوه انجام وظیفه مدیران عامل.
باید دائماً فروشندگان را مورد عنایت قرار داد که البته این لزوماً به معنی پرداخت حق العمل نیست،
حق العمل می تواند موجب تشویق فروشندگان و تسریع پیشرفت و توفیق ایشان در حیطه فروش باشد،
به جای آن می توان جلب رضایت بلندمدت مشتریان را در احتساب پاداش دخیل نمود.
از رده های بالا الهام بگیرید
مدیران ارشد و مسئولیت رده بالا باید گه گاه و به گونه ای مشهود، روند فروش هوشیارانه در شرکت خود
رهبری کنند، سر زدن مرتب رئیس به مشتریان و سرپرستی جلسات آموزش فروش، امری ضروری به
شمار می آید.
برای دریافت فایل کامل pdf مقاله اینجا را کلیک کنید.