کلیه کاربرانی که قصد عضویت، خریداری از سایت شرکت کاشانه و شرکت در دوره های آموزشی را دارند، باید مفاد این توافق‌نامه را کامل مطالعه و سپس  به عضویت، خرید از سایت یا شرکت در دوره های آموزشی اقدام کنند.

عضویت در سایت،خرید از آن و ثبت نام در دوره های آموزشی آکادمی، به منزله مطالعه و قبول شرایط خرید و عضویت و قوانین و مقررات مربوطه است.

  • بند 1:

برای عضویت در سایت، به بخش عضویت و ورود وارد شده و شماره همراه خود را وارد نمایید و پس از دریافت کد تایید از طریق پیامک، به سایت وارد شوید، در صفحه کاربری خود، میتوانید اطلاعات شخصی مانند نام، نام خانوادگی، آدرس و ایمیل خود را وارد نمایید.

تبصره 1: کاربر باید رمز عبور و نام کاربری خود را حفظ نماید و چنانچه آن را فراموش کند، می‌تواند برای ثبت نام مجدد و اخذ کلمه عبور جدید اقدام کند. همچنین می تواند از گزینه فراموشی رمز عبور استفاده کند.

تبصره 2: کاربر باید آدرس پست الکترونیک خود را به همراه سایر اطلاعات درخواستی به‌طور صحیح اعلام نموده و مسئولیت ثبت اشتباه و یا خلاف واقع بر عهده شخص کاربر است.

تبصره 3: عضویت در سایت کاشانه رایگان است.

  • بند 2:

فرایند خرید از سایت توسط کاربر به این شرح است:
قسمت اول: بازدید از کالاها و خدمات ارائه شده در سایت (در بخش فروشگاه)
قسمت دوم: پرداخت مبلغ معین ( یا اعمال کوپن تخفیف) به‌صورت آنلاین توسط خریدار
قسمت سوم: ارسال رسید کالا و خدمات خریداری شده در قالب ایمیل و یا به‌صورت پیامک به آدرس پست الکترونیک و یا شماره تلفن همراه کاربر توسط کاشانه
قسمت چهارم: ارسال کالا توسط کاشانه با پیک یا پست

  • بند 3:

حق امتیاز کلیه کالاهای این سایت برای تهیه کننده اثر محفوظ و کلیه کالاها دارای مجوز رسمی از وزارت ارشاد است و هرگونه کپی‌برداری یا استفاده از بخش یا کل مطالب کالاها غیرمجاز می باشد و پیگرد قانونی دارد.

  • بند 4:

شرکت اطلاعات زیر را به‌منظور آگاهی کاربر در اختیار آنان قرار می‌دهد:
مشخصات فنی و ویژگی‌های کاربردی کالا
تعیین کلیه هزینه‌هایی که برای خرید کالا بر عهده مشتری است.
مدت زمان اعتبار پیشنهادهای ارائه شده

  • بند 5:

اختلال در سرویس اینترنت و یا هر رویدادی که باعث شود ایمیل حاوی کد خرید از کاشانه به کاربر نرسد موجب از بین رفتن حق کاربر نمی‌شود.

  • بند 6:

کاربر نباید در سایت ( تالار گفت‌وگو و یا هر قسمت دیگر) اظهاراتی (Comment)  را بگذارد و‌ یا اقدامی نماید که مبین نقض حقوق اشخاص دیگر باشد و یا عمل مجرمانه‌ای را به دنبال داشته باشد. همچنین کاربران نباید در خصوص امور مذهبی و سیاسی در این سایت اظهار نظر کنند. چنانچه هر یک از کاربران این ماده را رعایت نکنند، بلافاصله از سایت اخراج می شوند و چنانچه خریدی انجام داده باشند، وجه واریزی به آنان مسترد نمی‌شود. همچنین کاربر (عضو) حق استفاده از این سایت را از دست می‌دهد.

  • بند 7:

در صورت موجود نبودن کتاب و اتمام چاپ آن، مبلغ پرداخت شده عیناً مسترد خواهد شد.

  • بند 8:

در صورت افزایش بهای کتاب توسط ناشر، مورد به خریدار اطلاع داده می شود و در صورت تمایل خریدار و پرداخت مابه التفاوت سفارش ارسال می گردد. در غیر اینصورت مبلغ عیناً مسترد خواهد شد.

  • بند 9:

کلیه عواقب ناشی از اعلام نشانی و تلفن نادرست متوجه خریدار خواهد بود.

  • بند 10:

تغییرات ناگهانی در هزینه های پستی به اطلاع خریدار خواهد رسید و وی موظف به پرداخت مابقی هزینه پست خواهد بود. در غیر اینصورت مبلغ بدون هیچ کسری به وی مسترد خواهد شد.

 

قوانین شرکت در دوره‌های آموزشی آکادمی کاشانه

  • بند 1:

دانش‌پژوه موظف به رعایت قوانین و مقررات آموزشگاه فنی مهندسی کاشانه می‌باشد.

  • بند 2:

در صورت انصراف از دوره حداکثر تا سه روز مانده به آغاز کلاس، وجه پرداختی مسترد می شود و بعد از آن آموزشگاه تعهدی در این زمینه نخواهد داشت.

  • بند 3:

رعایت نظم و مقررات انضباطی و حسن رفتار با اساتید، کارکنان و سایر دانش‌پژوهان الزامی می‌باشد.

  • بند 4:

شروع دوره ها براساس ضرورت‌ و شرایط آموزشی، ممکن است حداکثر تا یک ماه به تاخیر بیافتد.

  • بند 5:

دانش‌پژوهان محترم به منظور تکمیل پرونده ثبت نامی خود، باید اطلاعات کامل خود را به صورت صحیح و کامل در اختیار آموزشگاه قرار دهند

  • بند 6:

حضور به موقع و فعال در کلاسهای آموزشی، انجام وظایف علمی و تکالیف محول شده از طرف استاد، شرکت در بحث‌ها و فعالیت‌های درسی و کلاسی، عدم غیبت در جلسات آموزشی، ارائه انتقادات و پیشنهادات سازنده به موسسه و استاد جهت افزایش کیفیت آموزشی کلاس، شرکت در نظرسنجی از کلاس در پایان ترم و توجه به تمامی قوانین و مقررات آموزشی آموزشگاه، حفظ احترام به عقاید شخصی و قومیتی همکلاسی و استاد خویش از ضروریات یک محیط آرام تحصیلی می‌باشد. رعایت حرمت شخصیت‌ها، عقاید و مناسبت‌های مذهبی ادیان، مذاهب و موقعیت‌های مختلف مورد تاکید می‌باشد.

  • بند 7:

کلیه دوره های آکادمی کاشانه به جز دوره های آمادگی آزمون، مشمول امتیاز گارانتی آموزشی می شوند؛ به این معنا که هر دانش پژوه پس از ثبت نام در هر دوره و تسویه حساب کامل، می تواند حداکثر تا سه دوره پس از آن رایگان در همان دوره شرکت کند

*اقلام آموزشی به دانش پژوهانی که از امتیاز گارانتی استفاده می کنند، تعلق نمی گیرد و دریافت مجدد آنها مشمول هزینه می باشد

*پس از سه دوره، برای استفاده از امتیاز گارانتی متقاضیان باید 50 درصد شهریه دوره را پرداخت نمایند

  • بند 8:

برای ثبت نام در دوره ها، درصورت ثبت‌نام با واریز پیش پرداخت، مراحل بعدی از جمله تسویه حساب کامل نقدی یا چک باید حتماً پیش از برگزاری اولین جلسه انجام شود؛ در غیر این صورت، به هیچ وجه امکان دریافت اقلام آموزشی مربوط به دوره و نیز شرکت در دوره آموزشی وجود ندارد. همچنین در صورت عدم تکمیل ثبت نام و پرداخت کامل شهریه، پیش پرداخت واریزی مسترد یا به دوره ای دیگر منتقل نخواهد شد.

  • بند 9:

درصورتی که عدم تشکیل کلاسها از طرف آموزشگاه صورت پذیرد، کلیه شهریه ماخوذه به داوطلب مسترد خواهد شد.

  • بند 10:

ارائه اقلام آموزشی همراه دوره در مدت برگزاری دوره بوده و درصورت درخواست اقلام مربوط به کلاس دوره های گذشته به دانش پژوهان، مستلزم پرداخت هزینه می باشد.

  • بند 11:

کلیه اطلاعات مربوط به زمان کلاس ها و تغییرات احتمالی تنها و نیز زمان برگزاری آزمون تنها از طریق سایت آکادمی کاشانه اطلاع رسانی می‌شود.

  • بند 12:

تمامی کلاس هایی که با تعطیلات رسمی مقارن می گردند، تعطیل می باشند. مگر در شرایطی که آموزشگاه تصمیم به برگزاری کلاس بگیرد و در این حالت پیش از تاریخ کلاس اطلاع رسانی خواهد شد.

  • بند 13:

تحویل اقلام آموزشی دوره حداکثر تا یک ماه بعد از اتمام دوره امکان‌پذیر می‌باشد و پس از آن مشمول هزینه خواهد بود.

  • بند 14:

دریافت مدرک باید حداکثر تا یک سال بعد از پایان کلاس اقدام نمایید درغیر اینصورت، دریافت مدرک مشمول پرداخت هزینه می گردد.

  • بند 15

کلیه امور مرتبط با پشتیبانی کلاس ها (پس از ثبت نام در دوره آموزشی) صرفاً از طریق تیکت پشتیبانی موجود در حساب کاربری افراد پی گیری می شود و به درخواست هایی که از هر روش دیگر (اعم از تماس تلفنی، تلگرام، اینستاگرام و …) ارایه شود، پاسخ داده یا پی گیری نمی شود

 

دریافت گواهینامه

بند 1:

ارایه مدرک پایان دوره مستلزم حضور در کلاس و قبولی در آزمون نهایی می باشد. درخواست دریافت مدرک صرفا از طریق ارسال تیکت پشتیبانی روی سایت امکان پذیر است؛

بند 2:

پس از صدور گواهینامه دوره، آکادمی فقط تا یک ماه آن را در بایگانی خود نگه خواهد داشت. درصورت عدم مراجعه موسسه هیچگونه مسئولیتی در قبال نگهداری آن ندارد و درخواست مجدد مشمول هزینه خواهد بود.

بند 3:

صدور گواهینامه بدون هزینه می‌باشد. لیکن مسئولیت صحت مشخصات فردی برعهده دانشجو است، لذا در پرکردن اطلاعات فردی خود در فرم ثبت‌نام دقت لازم را بفرمایید.