فروش هوشیارانه

فروش هوشیارانه

در هر کسب وکاری، فروش هوشیارانه به مفهوم تمرکز کل شرکت بر مشتریان است. این امر مستلزم دگرگونی در همه چیز است، از چگونگی استخدام، آموزش و پرداخت دستمزد به فروشندگان گرفته تا نحوه انجام وظیفه مدیران عامل.

باید دائماً فروشندگان را مورد عنایت قرار داد که البته این لزوماً به معنی پرداخت حق العمل نیست،
حق العمل می تواند موجب تشویق فروشندگان و تسریع پیشرفت و توفیق ایشان در حیطه فروش باشد،
به جای آن می توان جلب رضایت بلندمدت مشتریان را در احتساب پاداش دخیل نمود.
از رده های بالا الهام بگیرید
مدیران ارشد و مسئولیت رده بالا باید گه گاه و به گونه ای مشهود، روند فروش هوشیارانه در شرکت خود
رهبری کنند، سر زدن مرتب رئیس به مشتریان و سرپرستی جلسات آموزش فروش، امری ضروری به
شمار می آید.

برای دریافت فایل کامل pdf مقاله اینجا را کلیک کنید.

دوره اصول طراحی
مانده تا شروع دوره
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه
عضویت و ورود
شماره موبایل خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد