رویت مپ چیست

مدل سازی اطلاعات ساختمان

خدمات BIM این روزها جزء پرطرفدارترین فناوری ها در صنعت ساختمان به شمار می آید. مدل سازی اطلاعات ساختمان (BIM) بیش از پیش در صنایع معماری، سازه و تاسیسات به عنوان راهی برای کاهش هزینه های ساخت و ارزیابی های ساختمان از نظر پایداری و تحلیل حرارتی استفاده می شود. از مدل سازی سه بعدی ساده تا هماهنگی MEP BIM پیچیده، اعتبارسنجی طراحی، تولید نقشه های شاپ و برآورد قیمت 5 بعدی خدمات REVIT MEP BIM به همه اینها می تواند کمک کند. مهندسان BIM اغلب با سرویس های MEP برای هدایت فرایند ساخت همکاری می کنند.

نرم افزار رویت

نرم افزار رویت

Revit MEP چیست؟

Autodesk REVIT MEP یک نرم افزار مدل سازی اطلاعات ساختمان است که بهترین ابزارها برای طراحی سیستم های پیچیده را در اختیار متخصصان مکانیک و لوله کشی قرار می دهد. اولین نسخه BIM Revit در 1997 منتشر شد که از روش های مدل سازی پارامتریک استفاده می کرد. نرم افزار همه مهندسان تاسیسات، طراحان و پیمانکاران را قادر می سازد مدل سه بعدی رویت هماهنگ و جزئی سطح بالا تولید کنند.

رویت به کارشناسان تاسیسات اجازه می دهد با اجرای سرویس های درفت MEP و MEP  BIM، درفت های MEP CAD و مدل های کوردینیت MEP تولید کنند. مکانیک، برق و لوله کشی یا MEP سه رشته مهندسی مهم به شمار می آیند.

نرم افزار رویت مپ به طور گسترده برای ارایه مدل سازی رویت و خدمات MEP BIM و نیز ایجاد مدل های هوشمند و پیچیده برای سیستم های HVAC، برق و لوله کشی در هر نوع ساختمانی استفاده می شود.

مزایای کلیدی رویت مپ

مهندسان MEP می توانند با اطمینان از هماهنگی در تیم، از استانداردهای موجود در رویت BIM برای کنترل همه موارد قابل تحویل استفاده کنند.

بولت نارنجیابزار مدل سازی خودکار سهل الوصول: رویت ابزار مدل سازی ساده ای است که به شما اجازه می دهد کانال ها، لوله ها و اتصالات را به صورت خودکار مکان یابی کنید. این به شما اجازه می دهد ثمربخش تر باشید و از رابط کاربری رویت به سادگی بهره بگیرید.

بولت نارنجیبرآورد صحیح موارد پروژه: رویت یک پایگاه اطلاعاتی از همه موارد پروژه که برای تولید اسکجول های خودکار لازم است، دارد. در مقایسه با روش های دستی، این شیوه صرفه جویی زیادی در زمان دارد.

بولت نارنجیتبدیل طرح های مفهومی به طرح جزیی: به جای شروع از طرح، استفاده از نقشه های تک خطی در رویت با تبدیل آنها به طرح جامع ساده تر است.

خدمات رویت مپ به عنوان یک کتابخانه استاندارد تجهیزات خانواده رویت، کتابخانه استاندارد اجزای هوشمند عمل می کند. شما می توانید اجزای MEP را برداشته و انتخاب کنید و از یک سری منابع به اسناد خاص سازنده برسید و ساخت طرح را ساده و سریع کنید.

محیط نرم افزار رویت

محیط نرم افزار رویت

بولت نارنجیاجتناب از برخورد اولیه با نویس ورک: با همکاری مدل رویت سه بعدی با نویس ورک، مشاوران MEP می تواند ارزیابی کلش و گزارش دهی کامل انجام شود.

برچسب های هوشمند اجازه نمایش خودکار اطلاعات طراحی را می دهد. اطلاعات طراحی به صورت خودکار در برچسب ها می آید و به پروژه ها اضافه می شود. این به عنوان یک کنترل بصری پایبندی به الزامات طراحی و تضمین استانداردهای MEP عمل کرده و از دوباره کاری هزینه بر جلوگیری می کند.

اطلاعات طراحی در اجزای پروژه وارد می شود اجزا در مدل سازی پارامتریک هوشمند رویت استفاده می شود تا با اجزای مختلف ارتباط داشته باشد. برای مثال، کانالها، سرعت، اندازه و افت فشارها را می توان کنترل کرد.

بولت نارنجیهمکاری بین رویت و اپلیکیشن های طراحی: رویت BIM می توانند با یک سری نرم افزارهای طراحی از جمله دیالوکس و رلوکس کار کنند. به علاوه، Pro Design با رویت می تواند برای انجام طراحی برق و تایید استفاده شود.

بولت نارنجیهماهنگی همزمان وظایف چندین نفر: مدل رویت سه بعدی به اعضای تیم اجازه می دهد همزمان روی یک پروژه کار کنند و نمایی از پیشرفت پروژه داشته باشند.

رویت مپ به ایجاد مدل های هماهنگی سه بعدی دقیق برای اجزای مکانیک، برق و لوله کشی کمک می کند. ابن برنامه همه شرکت کنندگان پروژه را قادر به تبادل و مرتبط ساختن مدل های خود با همدیگر می سازد.

در نتیجه این نرم افزار به از بین بردن ابهام میان اعضای تیم و تولید مدل رویت سه بعدی بسیار دقیق کمک می کند. در نتیجه شرکت کنندگان آگاه تر خواهند بود و تصمیمات طراحی دقیق تری می گیرند که نه تنها در زمان صرفه جویی می کند بلکه عملکرد کلی ساختمان را بهبود می بخشد.

دوره اصول طراحی
مانده تا شروع دوره
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه
عضویت و ورود
شماره موبایل خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد