فروش هوشیارانه

فروش هوشیارانه
5/5

فهرست مطالب [نمایش]

فروش هوشیارانه

در هر کسب وکاری، فروش هوشیارانه به مفهوم تمرکز کل شرکت بر مشتریان است. این امر مستلزم دگرگونی در همه چیز است، از چگونگی استخدام، آموزش و پرداخت دستمزد به فروشندگان گرفته تا نحوه انجام وظیفه مدیران عامل.

باید دائماً فروشندگان را مورد عنایت قرار داد که البته این لزوماً به معنی پرداخت حق العمل نیست،
حق العمل می تواند موجب تشویق فروشندگان و تسریع پیشرفت و توفیق ایشان در حیطه فروش باشد،
به جای آن می توان جلب رضایت بلندمدت مشتریان را در احتساب پاداش دخیل نمود.
از رده های بالا الهام بگیرید
مدیران ارشد و مسئولیت رده بالا باید گه گاه و به گونه ای مشهود، روند فروش هوشیارانه در شرکت خود
رهبری کنند، سر زدن مرتب رئیس به مشتریان و سرپرستی جلسات آموزش فروش، امری ضروری به
شمار می آید.

برای دریافت فایل کامل pdf مقاله اینجا را کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آکادمی فنی مهندسی کاشانه

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

تا چند دقیقه دیگه تماس میگیریم

اشتراک رایگان تاسیسات نیوز

هفته نامه تاسیسات نیوز تنها نشریه الکترونیکی تاسیسات ایران است. با عضویت در سایت کاشانه این نشریه را هرهفته در میل باکس خود رایگان دریافت کنید.البته عضویت مزایای دیگری نیز دارد…

 

طراحی موتورخانه و انتخاب تجهیزات

آیا سوالی دارید ؟

دانلود کتاب الکترونیکی

درآمد تاسیسات
در کشور های مختلف

جهت دریافت لینک اطلاعات خود را وارد کنید

ثبت نام دوره اصول طراحی شروع شد

12.500.000

ده میلیون و 500 هزار تومان

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

مانده تا پایان تخفیف