اسپات پلیر
اینجا همه سوالات رایج شما در مورد اسپات پلیر پاسخ داده شده
دریافت سفارشات
جواب سوالات خودت رو در مورد نحوه ارسال سفارش ها اینجا پیدا کن
ارسال تیکت
دسترسی و راه و روش ارسال تیکت رو در این بخش پاسخ داده ایم
مدرک فنی و حرفه ایی
سوالات پیگیری و دریافت مدرک فنی و حرفه ایی در این قسمت مطالعه کن

پرسش و پاسخ های رایج
1. در استفاده از اسپات پلیر مشکل دارم !
اگر برای نصب و فعالسازی اسپات پلیر مشکل دارید لطفا به لینک زیر بروید. راه حل مشکل را پیدا خواهید کرد https://app.spotplayer.ir/player/help/
همچنین می توانید مطلب روش استفاده از اسپات پلیر را در سایت کاشانه مطالعه کنید.
2. کتابی خریداری کردم ولی هنوز به دستم نرسیده چگونه پیگیری کنم؟
سفارش شما حداکثر یک روز پس از ثبت سفارش از طریق پیک یا پست ارسال می گردد
24 ساعت بعد از خریداری همکاران ما کد رهگیری را برای شما ارسال میکنند که میتوانید آن کد را در سایت اداره پست وارد کنید و وضعیت بسته تان را برسی کنید.
آدرس سایت اداره پست:👈
https://tracking.post.ir/
در کل زمان رسیدن میتواند بین 2 تا 5 روز کاری باشد
اگر احساس میکنید سفارش، تاکنون باید به دستتان میرسید ولی نرسیده است، سریعترین راه آن است که روی سایت کاشانه بخش پشتیبانی تیکت ثبت کنید.
3. چه طور میتوانم از گارانتی آموزشی استفاده کنم؟
اگر پیش از این دوره ای ثبت نام کردید، و به هردلیل موفق به حضور نشده اید، یا مایلید دوباره در آن شرکت کنید، واحد آموزش این امکان را برای شما فراهم ساخته است. شما حداکثر تا 3 دوره بعد از زمان ثبت نام می توانید از این امتیاز استفاده کنید. بدین منظور کافی است در بخش پشتیبانی تیکت ثبت کنید؛ همکاران ما مورد شما را بررسی و از همان طریق اطلاع رسانی می کنند.
4. در آزمون پایان دوره قبول شدم چه طور میتوانم مدرکم رو دریافت کنم؟
چاپ و صدور مدارک پایان دوره فقط طبق درخواست متقاضیان صورت می گیرد. کافی است در بخش پشتیبانی ، تیکت ثبت کنید و مراحل را از آن طریق دنبال نمایید