دلایل محبوبیت دوره آموزشی اصول طراحی تاسیسات!

5/5
تاریخ بروز رسانی: 13 سپتامبر, 2023
دلایل محبوبیت دوره آموزشی اصول طراحی تاسیسات
5/5

فهرست مطالب

دوره اصول طراحی تاسیسات ساختمانی، بیمارستانی و صنعتی چیست؟

آکادمی کاشانه با بیش از 14 سال سابقه در آموزش تاسیسات مکانیکی دوره آموزشی بسیار حرفه ای و ارزشمندی را تحت عنوان دوره اصول طراحی تاسیسات ساختمانی، بیمارستانی و صنعتی برگزار مینماید. این دوره از سال 88 در حال برگزاری می باشد و تا کنون بیش از 40 دوره برگزار شده است. برای اینکه بدانید چرا این دوره از اهمیت بالایی برخوردار استویدیو را تماشا کرده و یا مطلب را تا انتها مطالعه نمایید.

چرا دوره اصول طراحی شرکت کنیم؟

پس از شرکت در دوره اصول طراحی، شما نه تنها یک طراح حرفه ای خواهید شد، بلکه می توانید پروژه های مختلف را مدیریت کنید و حتی می توانید ناظر یک پروژه باشید.

 با وجود اینکه این دوره بر پایه مبانی طراحی میچرخد، اما بسیاری از شرکت کنندگان توانستند پس از شرکت در این دوره به ناظران ماهری تبدیل شوند.

دوره اصول با دوره های دیگر چه وجه تمایزی دارند؟

دوره های زیادی در صنعت تاسیسات ساختمان وجود دارد اما چرا دوره اصول طراحی گران ترین دوره تاسیسات مکانیکی می باشد؟! بسیاری از دوره های تاسیسات مکانیکی منقرض شدند اما این دوره همچنان در حال برگزاری می باشد.

اولین دوره اصول طراحی در سال 1388 برگزار شد و تا امروز بیش از 50 دوره اصول طراحی برگزار شده است. در گذشته در طول سال، 3 الی 4 دوره اصول طراحی تاسیسات مکانیکی برگزار می شد اما این  دوره در سال های اخیر، 1 الی 2 بار در سال برگزار می شود. به دلیل اینکه این دوره بسیار زمان بر است و مدرس بسیار درگیر این دوره خواهد شد.

آینده شغلی پس از اتمام این دوره چگونه است؟

بسیاری از دانشجویانی که در گذشته در این دوره شرکت کرده اند، به جرعت میتوان گفت بیش از 80 درصد آن ها به طراحان و کنترلرها و ناظران و مجریان حرفه ای تبدیل شده اند. در کاشانه بسیاری از پیمان کاران را داشتیم که بیش از 20 سال سابقه پیمانکاری داشتند و با شرکت در این دوره نتایج شگفت انگیزی برای آن ها رقم خورد.

و یا حتی افرادی را داشتیم که طراحان بسیار حرفه ای بودند اما پس از شرکت دراین دوره اتفاقات بهتر و درخشان تری برای آن ها رقم خورد. در نقطه مقابل این افراد، اشخاصی هستند که در این دوره شرکت می کنند و هیچ تجربه ای در انجام پروژه های تاسیساتی ندارند؛ اما پس از گذراندن دوره اصول طراحی تاسیسات بسیار حرفه ای شده و موقعیت های بسیار خوبی برایشان ایجاد می شود.

پس از بررسی و تحقیق آموزشگاه کاشانه بر روی دانشجویان و شرکت کنندگان پس از دوره اصول، به این پاسخ رسیدند که تقریبا تمامی شرکت کنندگان این دوره پس از اتمام دوره به موقعیت های بسیار خوبی دست یافتند و حتی برخی از شرکت کنندگان درحین برگزاری دوره و پیش از به اتمام رساندن آن، به کار مشغول می شوند.

ما در این دوره به دنبال فرمول ها و موارد جامعی که در بسیاری از کتاب ها هستند نمی شویم. ما در این دوره به فرمول ها، روش ها، نمودارها، چارت ها و جداولی خواهیم پرداخت که جداول اصلی طراحی هستند و با توجه به آن ها شما می توانید طراحی کنید.

در این دوره شما فقط یک پروژه مسکونی چند طبقه یا معمولی را طراحی نمی کنید، بلکه پروژه های بسیار بزرگ تر یا عظیم تر (مثل پروژه های صنعتی و تجاری بزرگ ) را شما می توانید طراحی کنید. البته به شرطی که اگر این دوره 120 ساعت است، شما هم 120 ساعت برای این کلاس وقت بگذارید. یعنی صرفا با حضور داشتن و گوش کردن مباحث شما هیچوقت طراح نمی شوید و نتیجه دلخواهتان را نخواهید گرفت!

در این دوره کنترل پروژه صورت می گیرد؟

در دوره اصول طراحی تاسیسات به سرعت نتیجه می گیرید؛ چرا که در این دوره شکل های مختلف تمرین وجود دارد که به شما برای حرفه ای شدن کمک خواهد کرد. در این دوره تمرینات ساده، سخت، پیشرفته و حتی پروژه های واقعی وجود دارد که شما می توانید یک پروژه در حال انجام را بررسی و با کمک مدرس این دوره روی آن کار کنید. این اتفاق به قدری قابل اهمیت است که شما در هیچ آموزشگاه دیگری آن را نمی بینید!

دوره اصول چگونه قیمت گذاری شده است؟

در این دوره و هر دوره آموزشی حرفه ای دیگری، اگر طراح دوره به تدریس خود مطمئن باشد، باید هزینه ی یک دور طراحی را برای آموزش پرداخت کند. یعنی اینکه شما پس از گذراندن این دوره بلافاصله باید یک پروژه ای را طراحی کنید و رقمی که بابت شرکت در دوره پرداخت کرده اید را از آن دریافت کنید.

بنابراین شما هزینه یک پروژه طراحی شده را پرداخت می کنید.

هدایا ویژه دوره اصول و گارانتی دوره آموزشی چیست؟

برای چند نفر اولی که این دوره را شرکت نمایند، هدایای ویژه ای در نظر گرفته شده است. بنابراین فرصت را از دست ندهید و پیشنهاد می کنیم سریع تر ثبت نام کنید.

این دوره آموزشی دارای گارانتی آموزش می باشد. این گارانتی به این صورت می باشد که اگر شما به هر دلیلی قادر به شرکت در این کلاس نشدید، می توانید فیلم دوره را مشاهده کنید. فیلم دوره در اختیار دانشجویان قرار گرفته و توصیه می شود شرکت کنندگان پس از هر جلسه فیلم دوره را مجددا مشاهده کنند.

همچنین شما با شرکت در دوره اصول طراحی می توانید در دوره بعدی اصول به صورت رایگان شرکت کنید و در جهت رفع اشکال یا یادآوری مجدد از گارانتی دوره استفاده کنید.

 

امیدواریم به زودی در این دوره شما را بببینم! فرصت ها را از دست ندهید و هرچه سریع تر اطلاعات لازم برای ثبت نام را از طریق لینک محصول یا ازطریق مشاوره تلفنی بدست آورید.

شماره تماس آموزشگاه کاشانه: 22843076 – 22843154

 

عضویت و ورود
شماره موبایل خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد