سوالات ارسال تیکت
فرآیند ارسال تیکت
اگر پاسخ سوالات خود در ارتباط با ارسال تیکت پیدا نکردید این مقاله را مطالعه کنید.
ابتدا وارد سایت شوید، تب پشتیبانی را کلیک کنید. سپس وارد بخش پشتیبانی میشوید.

ورود یا ثبت نام
توجه: توجه داشته باشید برای ارسال تیکت باید عضو سایت باشید.
توجه: اگر کلمه عبور خود را فراموش کرده اید میتوانید از طریق ورود با رمز یکبار مصرف اقدام به ورود کنید.
اگر که عضو سایت نیستید ثبت نام را انتخاب کنید.
اگرعضو سایت هستید ورود را بزنید و اطلاعات خواسته شده را وارد کنید.
مشخصات خود را وارد کنید، اگر مایلید کلمه عبوری برای خود انتخاب کنید در غیر این صورت ثبت نام با رمز یکبار مصرف را انتخاب کنید.
توجه داشته باشید هنگامی که کد را وارد میکنید از سایت خارج میشوید ولی نگران نباشید مشکلی نیست




دسترسی به بخش پشتیبانی
مجدد وارد سایت شوید. دوباره به قسمت پشتیبانی بروید.
اطلاعات را تکمیل کنید.
1- اگر مشکل شما مربوط به دوره ثبت نامی، است گزینه اول را انتخاب کنید.

سپس در قسمت بعد نوع تیکت یا مشکل خود را انتخاب کنید.



اگر مشکل شما مربوط به سفارشات است گزینه دوم را انتخاب کنید.

سپس نوع تیکت یا مشکل خود را انتخاب کنید.



سپس در دو کادر زیر عنوان مشکل خود به همراه درجه اولویت خود را انتخاب کنید.
در این کادر 5 تا10 خطی هم اسم و مشخصات کامل خود را وارد کنید، مشکل خود را هم بیان کنید.
در آخر گزینه ارسال تیکت را بزنید.




تیکت شما یک روز بعد از ارسال تیکت پاسخ داده خواهد شد.
برای مشاهده جواب تیکت هم کافیه مجدد وارد بخش پشتیبانی شوید داخل قسمت تیکت های پشتیبانی میتوانید تیکت خود را همراه جواب مشاهده کنید.