جستجو

مشتری، مشتری می آورد

آنـچه در این مقاله میـخوانیم

مشتری، مشتری می آورد

 meeting_client

آیا می‌دانید که بیش از ۳۰ % از مشتریان جدید شما در اثر تبلیغ مشتریان فعلی به سوی شما می‌آیند. بررسی به عمل آمده توسط انجمن مهندسین گرمایش، تبرید و تهویه مطبوع کانادا ) )HRAI در سال ۱۹۹۳، اهمیت مشتریان فعلی درجذب مشتریان جدید را آشکار ساخته‌است. بخش بزرگی از کسانی که مورد سؤال قرار‌گرفتند(۳۴ %) اظهار داشتند که پیمانکار تأسیسات خود را از روی تعریف های دوست و آشنا انتخاب کرده اند. ۱۵ % دیگر نیز با معرفی سایر پیمانکاران، شرکت تأسیساتی موردنظرشان را یافته اند….. .

برای دریافت فایل pdf کامل مقاله اینجا را کلیک کنید.

سایر مقالات

مقالات مرتبط

سایر مقالات

جدیدترین مقالات

شرایط رفاه حرارتی

شرایط رفاه حرارتی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

به بالا بروید

فرصت ویژه

آغاز ثبت نام پرمخاطب‌ترین دوره تاسیسات