به اطلاع دانش پژوهان و همکاران محترم می رساند از آغاز سال 1401، سامانه ارسال تیکت بر روی سایت آکادمی کاشانه راه اندازی شده است. لذا در سال جدید کلیه امور پشتیبانی پس از فروش (اعم از دوره های آموزشی یا سایر محصولات فروشگاه) تنها از این طریق قابل پی گیری هستند و به درخواست هایی که از طرق دیگر (تماس تلفنی، تلگرام، اینستاگرام و …) ارسال شوند، پاسخ داده نمی شود و آموزشگاه مسئولیتی در قبال آنها نخواهد داشت.
به منظور ارسال تیکت، راهنمای زیر را مطالعه فرمایید:
1.از لینک زیر وارد سایت آکادمی شوید:
2. در صورتی که قبلاً عضو سایت شده اید، وارد حساب کاربری خود شوید؛ در غیر این صورت از گزینه های بالای سایت (ورود/ثبت نام)، ثبت نام کنید:
3. بعد از ثبت نام، حداکثر تا 24 ساعت عضویت شما در سایت تایید می شود.
4. پس از تایید، با نام کاربری و رمز عبور وارد سایت شوید
5. در حساب کاربری، از گزینه تیکت های پشتیبانی وارد شوید؛
6. در صفحه ارسال تیکت، موارد مورد نظر را انتخاب کنید:
7. در پایان گزینه ارسال تیکت را بزنید
8. پس از ارسال تیکت می توانید در بخش تیکت ها، با کلیک روی عنوان تیکت ها، پاسخ های ارایه شده از سوی واحدهای مختلف را مطالعه کنید