آذر ۹, ۱۳۹۸

جلسات بیهوده-بحثی پیرامون نحوه‌ی صحیح تشکیل جلسات

منبع: مجله حرارت و برودت، شماره 30 مترجم: محمد سماواتی، کارشناس ارشد مدیریت جلسات بیهوده-بحثی پیرامون نحوه‌ی صحیح تشکیل جلسات آیا تا به حال برای شما پیش آمده است که یک نکته و یا مسئله‌ی […]
آذر ۲, ۱۳۹۵

مشتری، مشتری می آورد

مشتری، مشتری می آورد   آیا می‌دانید که بیش از ۳۰ % از مشتریان جدید شما در اثر تبلیغ مشتریان فعلی به سوی شما می‌آیند. بررسی به عمل آمده توسط انجمن مهندسین گرمایش، تبرید و […]
خرداد ۱۲, ۱۳۹۵

فروش هوشیارانه

فروش هوشیارانه در هر کسب وکاری، فروش هوشیارانه به مفهوم تمرکز کل شرکت بر مشتریان است. این امر مستلزم دگرگونی در همه چیز است، از چگونگی استخدام، آموزش و پرداخت دستمزد به فروشندگان گرفته تا […]

ورود

گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟

اشتراک رایگان تاسیسات نیوز
هفته نامه تاسیسات نیوز تنها نشریه الکترونیکی تاسیسات ایران است. با عضویت در سایت کاشانه این نشریه را هرهفته در میل باکس خود رایگان دریافت کنید.البته عضویت مزایای دیگری نیز دارد...
ثبت نام
close-link