فروردین ۹, ۱۳۹۹

اظهارنامه های مالیاتی عملکرد تا چه زمانی بایستی مورد رسیدگی قرار گیرد؟

اظهارنامه های مالیاتی عملکرد تا چه زمانی بایستی مورد رسیدگی قرار گیرد؟ برابر ماده ۱۵۶ قانون مالیات های مستقیم ادارات امور مالیاتی مکلفند اظهارنامه های مالیاتی دریافتی را حداکثر ظرف مدت یکسال از تاریخ انقضاء […]
فروردین ۲, ۱۳۹۹

اطلاعیه ی شهریور ماه- سازمان امور مالیاتی

 اطلاعیه شهریور ماه سازمان مالیاتی در اطلاعیه‌ی شهریور ماه امسال سازمان امور مالیاتی کشور برای فراخوان نصب، راه اندازی و استفاده از سامانه صندوق فروش ( پایانه پرداخت متصل به شبکه پرداخت بانکی ) صاحبان […]
بهمن ۶, ۱۳۹۸

آخرین تغییرات ارائه صورت‌های مالی

آخرین تغییرات ارائه صورت‌های مالی صورت‌های مالی که هدف آن تامین نیازهای استفاده کنندگان است که در موقعیتی قرار ندارند که واحد تجاری را ملزم کنند گزارش‌هایی مطابق با نیازهای اطلاعاتی خاص آنها تهیه کند. […]
دی ۲۸, ۱۳۹۸

بخشنامه اصلاحی ماده ۱۴۹ قانون مالیات‌های مستقیم

بنا بر اصلاحیه قانون مالیات‌های مستقیم ماده ۱۰ آیین نامه اجرایی تبصره ۱ماده ۱۴۹ به شرح زیر اصلاح و ۴ تبصره به آن اضافه می‌شود: ماده ۱۰– پوشش زیان از محل مازاد تجدید ارزیابی، انتقال […]
دی ۲۵, ۱۳۹۸

حسابداری مالی

حسابداری مالی نویسنده: پریسا حاتمی، کارشناس ارشد MBA مفروضات حسابداری چندین فرض در حسابداری باید رعایت شود که اولین فرضیه به بحث درباره تفکیک شخصیت می‌پردازد. به این معنا که برای هر شرکت یا موسسه […]
دی ۲۱, ۱۳۹۸

گام به گام تا حسابدار حرفه ای

گام به گام تا حسابدار حرفه ای باتوجه به افزایش سرعت تغییرات در کسب و کار دنیای امروز، تمامی مدیران به اطلاعاتی نیاز دارند که بروز و بموقع باشد؛ تا بتوانند از سرمایه‌گذاری به‌موقع و […]
آذر ۳۰, ۱۳۹۸

اهمیت نوآوری در مدیریت

اهمیت نوآوری در مدیریت امروزه در کشورهای مختلف جهان شمار شرکت‌هایی که توانسته‌اند از لحاظ تجاری موفقیت چشمگیری کسب کنند محدود است. اگر این شرکت‌ها و شیوه عملکرد آن‌ها را به ‌دقت مورد بررسی قرار […]
آذر ۹, ۱۳۹۸

جلسات بیهوده-بحثی پیرامون نحوه‌ی صحیح تشکیل جلسات

منبع: مجله حرارت و برودت، شماره ۳۰ مترجم: محمد سماواتی، کارشناس ارشد مدیریت جلسات بیهوده-بحثی پیرامون نحوه‌ی صحیح تشکیل جلسات آیا تا به حال برای شما پیش آمده است که یک نکته و یا مسئله‌ی […]
آذر ۲, ۱۳۹۵
مشتری

مشتری، مشتری می آورد

مشتری، مشتری می آورد   آیا می‌دانید که بیش از ۳۰ % از مشتریان جدید شما در اثر تبلیغ مشتریان فعلی به سوی شما می‌آیند. بررسی به عمل آمده توسط انجمن مهندسین گرمایش، تبرید و […]
خرداد ۱۲, ۱۳۹۵
فروش هوشیارانه

فروش هوشیارانه

فروش هوشیارانه در هر کسب وکاری، فروش هوشیارانه به مفهوم تمرکز کل شرکت بر مشتریان است. این امر مستلزم دگرگونی در همه چیز است، از چگونگی استخدام، آموزش و پرداخت دستمزد به فروشندگان گرفته تا […]
question
اشتراک رایگان تاسیسات نیوز
هفته نامه تاسیسات نیوز تنها نشریه الکترونیکی تاسیسات ایران است. با عضویت در سایت کاشانه این نشریه را هرهفته در میل باکس خود رایگان دریافت کنید.البته عضویت مزایای دیگری نیز دارد...