ملاحظاتی در انتخاب، نصب و نگهداری برج خنک کن
ملاحظاتی در انتخاب، نصب و نگهداری برج خنک کن
خرداد ۱۱, ۱۳۹۵
جلوگیری از اسراف انرژی در ساختمان
جلوگیری از اسراف انرژی در ساختمان
خرداد ۱۱, ۱۳۹۵

فروش هوشیارانه

در هر کسب وکاری، فروش هوشیارانه به مفهوم تمرکز کل شرکت بر مشتریان است. این امر مستلزم دگرگونی در همه چیز است، از چگونگی استخدام، آموزش و پرداخت دستمزد به فروشندگان گرفته تا نحوه انجام وظیفه مدیران عامل.

باید دائماً فروشندگان را مورد عنایت قرار داد که البته این لزوماً به معنی پرداخت حق العمل نیست،
حق العمل می تواند موجب تشویق فروشندگان و تسریع پیشرفت و توفیق ایشان در حیطه فروش باشد،
به جای آن می توان جلب رضایت بلندمدت مشتریان را در احتساب پاداش دخیل نمود.
از رده های بالا الهام بگیرید
مدیران ارشد و مسئولیت رده بالا باید گه گاه و به گونه ای مشهود، روند فروش هوشیارانه در شرکت خود
رهبری کنند، سر زدن مرتب رئیس به مشتریان و سرپرستی جلسات آموزش فروش، امری ضروری به
شمار می آید.

برای دریافت فایل کامل pdf مقاله اینجا را کلیک کنید.

این مطلب را هم بخوانید  مقایسه سیستم برودتی VAV و سیستم سرمایش تشعشعی در یک پروژه واقعی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک رایگان تاسیسات نیوز
هفته نامه تاسیسات نیوز تنها نشریه الکترونیکی تاسیسات ایران است. با عضویت در سایت کاشانه این نشریه را هرهفته در میل باکس خود رایگان دریافت کنید.البته عضویت مزایای دیگری نیز دارد...